dinsdag 26 oktober - Reisverslag uit , van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu dinsdag 26 oktober - Reisverslag uit , van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

dinsdag 26 oktober

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

27 Oktober 2010 | ,

Dinsdag 26 oktober.
Vertrek uit Cambridge. Het was weer een vroegertje vandaag, in alle kamers hoorden je mobieltjes afgaan, er moest ingepakt en opgeruimd worden en niet te vergeten nog ons ontbijt nuttigen wat dit keer bestond uit scrambled eggs en natuurlijk bacon en warme broodjes. Lunchpakket inpakken en nog snel naar boven om de laatste spullen in pakken.
Onze”driver “Ad stond buiten op ons te wachten. Koffers in de bus, laatste check, toog, map, schoenen mee en ja hoor dag hostel, uitgezwaaid worden door Sander, Frank en Albert Jan.
De bus reed nog geen 10 minuten of de snurk geluiden bereikten ons voorin in de bus…..
Het was een kleine 2 uur rijden naar Canterbury en ruim 20 miles voor Canterbury stond onze nieuwe reisleider Fons op en ging ons over de stad in zijn algemeenheid vertellen en een zeer uitgebreid verslag over de Canterbury Cathedral. Fons mocht je nog vrije tijd overhebben dan kan je altijd nog als reisleider aan de slag.
Bij de Cathedral aangekomen gingen wij in groepjes naar binnen en iedere groep heeft de Cathedral , in zijn volle pracht mogen aanschouwen. (Verder informatie moeten jullie maar lezen in de folder die jullie gekregen hebben).
Aangezien er ook nog wat tijd over was om het stadje zelf te bezoeken , werd de plaatselijke middenstand weer verblijd met ons bezoek, de laatste ponden werden dan ook goed besteed, de laatste cadeautjes voor het thuisfront gekocht.
Stipt 12.30 uur was iedereen op de afgesproken plek en konden wij vertrekken naar Dover, wat nog geen ½ uur rijden was.
Aangezien toch wel wat stormachtig weer was werden er wat pilletjes uitgedeeld om de boot tocht te overleven. Gelukkig duurde de overtocht maar 5 kwartier en iedereen was blij om weer op het vaste land te zijn.
De bus reis werd weer vervolgd en het plan was om in Hazeldonk te gaan eten, jammer genoeg was er een ongeluk gebeurd en moesten wij onze honger stillen met koekjes en chips. Zo rond 20.15 uur bereikten wij Hazeldonk. Daar werd overheerlijk gegeten en na een pauze van 1 uur werd het laatste deel van de reis vervolgd. In de bus werd al contact met het thuisfront gezocht aangezien wij de verwachte aankomsttijd maar met een uurtje hadden uitgesteld.
Er heerste dit laatste uur nog een uitstekende sfeer en zo rond 22.30 uur bereikten wij de koorschool waar ouders, partners op ons stonden te wachten.
Na 6 dagen kwam aan dit voortreffelijke tournee een einde, BC , ik heb echt genoten van dit tournee, de sfeer was uitstekend, er werd prachtig gezongen!! en er was veel gezelligheid.
Allemaal veel succes de komende periode.
Annemarie

• 27 Oktober 2010 - 12:44

Carel Weijers:

Mooie verhalen allemaal.

Mijn slot reactie:

Terug van een schitterend tournee met mooie muziek, prachtige locaties, mooi weer, gezellige deelnemers, veel lol, soms haast, maar kortom: GEWELDIG!!