Vroeg vertrek. - Reisverslag uit , van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Vroeg vertrek. - Reisverslag uit , van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Vroeg vertrek.

Door: Cilia en Vera

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

21 Oktober 2010 | ,

Hallo lieve thuisblijvers,

*piep piep piep* Daar ging de wekker om 4.00 uur! We waren meteen klaar wakker want vandaag gaan we dan eindelijk naar Cambridge. De laatste spullen gepakt en vertrokken naar de Koorschool. Iedereen was netjes optijd en na 5 minuten begon het al. De bus stopte plotseling bij het esso station. Want een van de koorleden was zijn paspoort kwijt. Naar huis gebeld, de bus overhoop iedereen op jacht naar een blauw mapje. Maar helaas nergens te vinden. Weer gebeld met thuis en de ouder is bij de koorschool gaan kijken. Daar lag het blauwe mapje op straat. Paspoort werd gebracht naar het Esso station en wij konden eindelijk vertrekken om 6.00 uur. (Hadden we mooi een uur langer in ons bed kunnen blijven liggen!) Vlak voor Antwerpen hebben we een plas en ontbijt pauze ingelast. De reis verliep soepeltjes zodat we een boot eerder konden nemen. Door veel criminele activiteiten duurde de paspoortcontrole erg lang. De boot gemist. We hebben lekker gedanst en gevoetbald. Om half 1 mochten we inschepen. Op de boot hebben we lekker uitstaan waaien. Na vijf kwartier kwam de kustlijn van Dover in ons zicht. Daar waren we plotseling in Engeland. Links rijden, links denken, links eten en links zingen. In het hostel moesten we met onze over volle koffers wel 20 trappen op. Gelukkig was daar Wouter en de kok om ons te helpen. Lekker getut en genoten van ons diner. Bestaande uit: Pasta, chips, saus, salade en een hamburger. Als nagerecht een overheerlijk stuk chocoladetaart. Nu gaan we een kleine avondwandeling maken en een beetje de stad verkennen. Vroeg naar bed. Morgen weer fris en fruitig om 8.30 uur aan het ontbijt.

Slaap lekker en tot morgen.

Cilia, Annemarie en Vera.

• 22 Oktober 2010 - 13:46

Saskia:

Hallo Engelandgangers!

Wat leuk om vanuit hier jullie verslagen te lezen!
    Heel veel plezier! Ben benieuwd naar het volgende verhaal!

Groetjes Saskia (lk groep 5/6)