de paus!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu de paus!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

de paus!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

29 April 2009 | Nederland, Haarlem

Vandaag is de grote dag aangebroken Wij gaan eindelijk naar de paus.
Vammorgen werden wij al om 5.45 uur gewekt,door een wakecall.Om 6.15 gingen we ontbijten wij konden kiezen uit verschillende broodjes en natuurlijk ook beleg.
Om 7.00 gingen wij met de bus naar Rome want ons hotel ligt buiten het centrum. Aangezien het spits is reden wij in een file. Om half negen kwamen wij in de kerk van de Friezen aan. Daar moesten wij ons omkleden en ingaan zingen.Daarna liepen wij naar het Sint Pietersplein, iedereen was best wel zenuwachtig want niemand wist wat er zou gaan gebeuren.Er waren heel veel mensen.Wij voleden ons erg belangrijk want wij konden overal doorlopen en wij zaten helemaal vooraan.
Wij moesten nog een hele poos wachten tot de paus kwam.Hij reed in een hele mooie auto een soort jeep.Om hem heen liepen allemaal beveiligings mensen.Corinne en ik werden weg gehaald door twee belangrijke mannen en moesten aan het einde een cadeau geven aan de paus.
Wij moesten helemaal ergens anders zitten en hebben dan ook niet mee gezongen maar wat wij mochten doen was natuurlijk ook heel spannend en een hele belevenis.We moesten een zin instuderen namelijk:Heilige Vater ein Geschenk aus Haarlem.Het voelde heel speciaal.
Daarna gingen we met het koor uiteten. Het was erg lekker en de rest van de middag hebben we in de Sint Pieter doorgebrcht. Nu zitten we weer in het hotel en gaan zo aan tafel.Het weer is heel mooi en we genieten volop.Heel veel groetjes van ons allemaal uit Rome.
Luuk Snijder

• 29 April 2009 - 19:09

Oma Riet Snijder:

Hallo Luuk, ik las net je verhaal over jullie reis naar Rome, en dat jij de Paus iets mocht aanbieden. mooi, ik hoor later nog wel meer!!!groet van oma Riet

• 29 April 2009 - 19:13

Christina Stolp:

Wow, wat een belevenis!
    Geniet ervan Luuk, zoiets maak je niet zo vaak mee. Nog heel veel plezier in Rome,
    Groetjes vanuit Haarlem
    de Stolpen

• 29 April 2009 - 19:59

Vincent Snijder:

He Luuk,

Wat ontzettend gaaf man! Ik ben apetrots.
    Heel veel plezier nog; doe de groeten aan iedereen.

Groet,
    Vincent

en doe eens een sms-je aan je moeder ;-)

• 29 April 2009 - 20:00

Marie-José En Alber:

Beste allemaal,

wat een ontzettend leuke berichten. Wij hebben het vanmorgen heel goed kunnen zien en horen, maar ik kan me voorstellen dat als je zelf op dat plein staat, er weinig van ziet of hoort. Dat Luuk en Corinne een cadeau zouden aanbieden wisten we niet, maar we vinden dit wel heel bijzonder. We wensen iedereen veel plezier, mooie concerten en misschien ook een leuke Koninginnedag?

Groetjes van Marie-José en Alber

• 30 April 2009 - 08:17

Ingrid En Hans:

Beste Rome-Helden en -Heldinnen!,

Gisteren met z'n drieen voor het beeldscherm op zoek naar een glimp van het koor. Helaas niet evenveel zendtijd voor jullie en de Paus. Het kan niet anders dan dat deze reis een groot avontuur wordt. Wij wensen jullie nog veel (zang)plezier toe.

• 30 April 2009 - 08:23

Janet De Winter:

Erg leuk allemaal. Wat fijn dat het ook zulk mooi weer is. En heel veel dank aan de fotograferende ouders.
    Heel veel plezier nog.
    Groetjes Janet

• 30 April 2009 - 11:30

Philip Weijers:

Ik heb op de website van www.katholieknederland.nl het Regina Coeli gezien en gehoord; daarnaast de vele foto's van de audientie. Als oud koorlid (1963-1967) leef ik mee met jullie reis en speciaal deze audientie bij de opvolger van Petrus. Nog een goed toernee samen! Tot weer thuis in de Bavo.

• 30 April 2009 - 11:57

Hans En Hetty Dooren:

Beste allemaal, wij hebben met veel plezier gekeken naar de verslagen en vele foto's.
    Een mooie ervaring voor onze kleindochter Kari en alle anderen. Veel dank aan de begeleiders.Onvergetelijk! Groetjes, Opa Hans en Oma Hetty Dooren

• 01 Mei 2009 - 11:02

Kees Van Keulen:

Hi Luuk,

Ik las net je verhaal, heel bijzonder. Leuk!

groetjes, je oom

• 04 Mei 2009 - 19:44

Anja Van Keulen:

Ha Luuk,

gaaf hoor, zingen in Italië en ijs eten! Stoer dat je iets aan de paus mocht aanbieden!
    groetjes Anja

• 05 Mei 2009 - 15:36

Carel Weijers:

Ga naar:
    www.katholieknederland.nl
    en klik rechts op:

Koorschool Sint Bavo 'on tour' in Rome

en je vindt jullie zang tijdens de audiëntie!