Nog 1 dag.......... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Nog 1 dag.......... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag..........

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

27 April 2009 | Nederland, Haarlem

Hallo bijna Romegangers,
Nog 1 dag en dan zitten wij al in het vliegtuig. Wat is de tijd omgevlogen en wat is er veel gebeurd.
De laatste maand stond in het teken van Rome. Ook de pers, televisie kreeg er lucht van en gisteravond tijdens het jeugdjournaal kon heel Nederland meegenieten van het enthousiasme van de leerlingen.
Iedereen leeft met ons mee en wij gaan er met elkaar een super tournee van maken die nog lang in ons geheugen zal blijven.
De koffers zijn bijna ingepakt, en niet alleen zonnejurkjes dames..... , neem voor de zekerheid ook een regenjas mee.
Thuis blijvers, wij proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden.Tot morgen.
Groet,
Annemarie van Zoest

• 27 April 2009 - 18:01

Brigit Kooijman:

Een heel fijne reis gewenst allemaal! En goed op de kleintjes letten svp ;-)

• 28 April 2009 - 10:19

Winnie Van Koldam:

Lieve Rome-gangers!
    Heel veel plezier jullie!
    Wij hebben net groep 7 en 8 uitgezwaaid voor de Bavo. Ook meneer Van Ogtrop kwam de troepen nog even een goede reis wensen. Niet te geloven dat al die stuiterpubers straks zo mooi (en stil) kunnen zingen.. De (nieuwe) koffers vol stickers, afgewogen zakken drop mee (vooral niet boven de 20 kilo uitkomen, "straks is ie leeg hoor mam, dan kan er weer wat bij, ha ha", zonnebrillen op, spelletjes voor op de kamer... :-),knuffels mee, foto's gemaakt en daar gaan ze!
    Heel veel succes begeleiders ook, het is echt een megaorganisatie.
    CU in Rome!!! Groet,
    Winnie van Koldam

• 28 April 2009 - 11:13

Witje:

Ik ga nu op weg naar de bus!!! Yeah!

• 28 April 2009 - 13:13

J.Valkestijn :

Zojuist hebben 'juffrouw Rika' en ik J.Valkestijn)jullie uitgezwaaid, zij het met een zweem van heimwee en herinneringen aan 1989. wij wensen jullie een prachtige en indrukwekkende reis toe.
    We zullen een kaarsje opsteken voor een behouden thuiskomst.
    Tot 4 mei en
    "buon viaggio".

• 28 April 2009 - 16:34

Cees Stet:

Allen een safe journey toegewenst. Kijk uit voor razende scooters! De paus was vandaag in een nat l'Aquila. Morgen schijnt de zon in Rome.

• 29 April 2009 - 10:40

Birthe Leemeijer:

Ciao Rome gangers,

Wat een goed idee om dit te doen en wat ben ik er blij mee! Ik ben hopeloos nieuwsgierig naar hoe het met jullie is en op deze manier kan ik het toch een beetje volgen.

Hoe was het vanmorgen op het St. Pietersplein? Was het.......droog?
    En hoe klonken jullie stemmen en stemmetjes daar?

Ik wens jullie een hele mooie tijd toe, ik hoop dat jullie na alle inspanningen vooraf nu kunnen genieten van deze onvergetelijke ervaring.

Cari saluti

Birthe
    P.S. groetjes van Segher

• 29 April 2009 - 11:46

Fam. Wymenga:

Hallo allemaal,
    Wij hebben de indrukwekkende audiëntie gevolgd op internet. Wat een sfeer! En jullie hebben prachtig gezongen, we konden het goed horen en hebben jullie goed gezien!
    Groetjes en nog veel plezier!

• 29 April 2009 - 13:36

Marion:

wij wensen jullie heel veel plezier in Rome en de groeten aan de paus

• 29 April 2009 - 14:11

Piet Hein Hupsch :

Vanochtend met plezier naar de audientie gekeken via internet. Het Regina Caeli klonk prachtig. Fons zwaaide met krachtige arm en Bisschop Punt was zichtbaar trots, toen hij na afloop bij de Paus achterom wees naar het Bavokoor op het plein.Nog veel plezier gewenst aan jullie allen!

• 29 April 2009 - 15:20

WilJenJanWilFleur:

Jullie hebben mooi gezongen, we hebben jullie ook het Jeugdjournaal gezien, jammer dat Hugo nog niet in groep 7 of 8 zit !
    groetjes aan juf Mineke van Wil, Jenny, Janneke, Willem en Fleur uit Veldhoven

• 29 April 2009 - 15:42

Zsuzsi Halmos:

Hallo!
    Nou we hebben jullie gezien en gehoord hoor bij de Paus en ik weet zeker dat hij het ook heel mooi vond!
    Veel plezier nog daar en we houden jullie in de gaten.

Groet Zsuzsi Halmos

• 29 April 2009 - 15:55

Erna Peijnenburg:

Samen met Lonneke hebben wij in de Bavo ook gekeken naar de audiëntie bij de paus en jullie duidelijk gezien. Helaas hebben we in de Bavo geen geluid op de computers, dus we hebben het niet kunnen horen, maar het was vast erg mooi. Het was in elk geval al leuk om jullie te zien! Veilig en goed op de plaats van bestemming aangekomen. We wensen jullie nog veel plezier en hopen dat jullie volop zullen genieten van deze bijzondere reis!

Erna en Lonneke

• 29 April 2009 - 16:15

Opa & Oma Van Hugo:

Zonet hebben wij jullie gezien en gehoord op het grote Plein, wat zongen jullie mooi! De Paus zal het vast ook heel mooi hebben gevonden, konden jullie hem goed zien?
    Veel groetjes aan jullie allemaal van de ouders van juf Mineke (dus ook de opa en oma van Hugo en Kathi). Nog veel plezier! We zullen jullie blijven volgen.