Morgen... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Morgen... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Morgen...

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

30 April 2015 | Nederland, Haarlem

Morgen om deze tijd zijn we net in ons hotel! Deze laatste dag waren we niet meer te houden! Iedereen heeft er heel erg veel zin in, maar we zijn ook allemaal wel een beetje zenuwachtig. De een wat meer dan de ander, maar vergeet ik elk geval niet je knuffel mee te nemen!

Vandaag zijn de laatste klusjes gedaan. Groep 8 heeft alvast gesnuffeld aan het werk van grond-steward(ess) en heeft alle e-tickets alvast klaargemaakt voor vertrek. We kunnen morgen zó het vliegtuig in. De mooie bidon en het tasje zijn uitgedeeld en voor de koffers zijn er per groep lintjes en adressenlabels. De senioren en mannen krijgen natuurlijk alles morgenochtend bij de bus.

Als je aankomt meld je je bij je begeleider(s), oudere senioren en mannen bij Sanne, en dan gaan we op weg naar Schiphol.

Vanavond allemaal lekker slapen, en tot morgenochtend! Buona notte!

• 30 April 2015 - 19:20

Piet De Jonge:

Fijne reis en geniet van die mooie stad Rome.
    Natuurlijk zingen je daar als de beste uit Haarlem.

• 01 Mei 2015 - 08:57

Brigitte Paulissen:

Goede reis gewenst. Het weer is heerlijk. Ik km zaterdag genieten van jullie concert in St. Jan van de Lateranen om12.00 u. Kijk er naar uit.

• 01 Mei 2015 - 10:35

Michel Driessen:

Heel veel succes en plezier in het prachtige Rome. Geniet ervan en kom weer veilig thuis, met bijna de hele school.

• 01 Mei 2015 - 12:45

Agnies Von Balluseck:

Goeie reis allemaal, zijn jullie goed aangekomen?
    Lucas, je bent het allerbelangrijkste vergeten - je zakgeld! We geven dit morgen aan je bij de Santa Maria dell'Anima, ok? Anders kan je geen lekkere gelato's kopen :-)
    Zoen,
    Mamma

• 01 Mei 2015 - 13:28

Ouders Van Lisette Van Rossem:

Hallo allemaal! Het is heerlijk weer in Rome, en zondag wordt het 30 graden. Houd al die truien maar in je koffer, Lisette!

• 01 Mei 2015 - 14:57

Jan Van Der Lubbe:

Goede reis allemaal!

• 01 Mei 2015 - 18:01

Lida En Wolf:

Rome, een paradijselijke droom, open zintuigen wensen we allen, en een rijk genieten van al het schone....
    Dat de gezangen van het Kathedrale koor het hart van Rome en Paus Franciscus lichtend en met zacht verwarmende passie mogen bereiken

caldo abbraccio per Trevor

• 01 Mei 2015 - 18:07

Philip Weijers:

Maak er iets heel moois van!

• 01 Mei 2015 - 19:04

Antoinette Haan:

Lieve allemaal, heel veel plezier daar en zing maar mooi. Wij gaan zo naar een nachtegalenexcursie in de duinen (waar de zon nu schijnt). Die nachtegalen zingen ook heel mooi, maar vast niet zo mooi als jullie! Geniet van alles. Veel plezier! Groetjes Antoinette en Arthur.

• 01 Mei 2015 - 22:09

Paul, Janey, Yemaya En Yimmiy Ijsendoorn:

Hallo allemaal en in het bijzonder Yorick,

Ook een goede reis gehad en aan het genieten van het mooie weer? Jullie eerste indruk van het oude Rome zal vast prachtig zijn geweest. Jullie stemmen zullen hier prachtig klinken, in al deze wonderschone kerken. Yimmiy mist je yorick en wij natuurlijk ook. We weten zeker dat jullie ook zo genoten hebben van het zwoele weer en de mooie maan aan de hemel.

Veel plezier gewenst.
    Paul, janey, yemaya en yimmiy

• 02 Mei 2015 - 08:35

Tineke Idsinga:

Hoi camiel,was de vliegreis spannend,wat een avontuur heel veel plezier met de hele groep.
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    Heel veel liefs Oma Tineke

• 02 Mei 2015 - 09:30

Moema Grootvader:

Hallo Lucas , goed geland in Rome? Ik hoop dat jullie met de bus langs het forum romanum gaan ! Spannend hè. Lekker voluit zingen straks en morgen , geniet ervan met al je koorgenootjes ! Dag dag, moema en grootvader.

• 02 Mei 2015 - 18:42

Allison Van Vlerken:

Alvast een update voor de thuisblijvers, een zeer mooie concert vanmiddag in het San Giovanni de Lateranen. De oudste kerk in het Westen, volgens wikipedia, en heel indrukwekkend. Super gedaan!

• 02 Mei 2015 - 18:51

Maudy Zoon:

Goed om te horen. De thuisblijvers snakken naar mooie foto's en leuke berichten. We wensen jullie allemaal een geweldige tijd!

• 02 Mei 2015 - 18:54

Densi:

Hallo allemaal en voor Chris..

Heel veel plezier samen. Geniet er van. Hebben jullie al italiaans ijs gehad?
    Groetjes..
    Densi en Axel.

• 02 Mei 2015 - 20:24

Thom En Claudia Schreuder Philippo:

Hallo Allemaal en in het bijzonderl Ruben,

We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad en dat de hotelkamer mooi is.
    Jullie hebben het eerste concert achter de rug en wij gaan ervan uit dat dat prachtig is geweest.

Ruben heb je al lekkere pasta Bolognese gegeten en hoe zijn de ijsjes in Rome?
    Quinty mist jou heel erg. Nu moeten wij de hele dag met haar spelen;-). Doe je de groetjes aan Romy.

De groetjes voor iedereen en een kus voor Ruben en Romy!

Thom en Claudia

• 02 Mei 2015 - 22:34

Familie Thomas:

Wat een prachtig 1e concert!! Wij hebben enorm genoten:) Fantastisch om jullie in deze mooie stad te zien optreden. Lindy, je nichtjes zijn heel erg trots op je (& wij ook:)! Heel veel plezier & op naar de St. Pieter. x
    Marjet, Erwin, Thije en Douwe