Londen - Reisverslag uit Cheshunt, Verenigd Koninkrijk van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Cheshunt, Verenigd Koninkrijk van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Londen

Door: Geanne en Vera

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

26 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Cheshunt

Zaterdag, vertrokken met 8 minuten vertraging, heftige stormberichten voor de komende dagen, Evensong in Chelmsford.
Vanmorgen weer mogen genieten van een Engels ontbijt in het hostel. Helaas vertrokken we deze morgen met wel 8 minuten vertraging. Na deze vertraging dan op naar Londen! Eenmaal door de drukte afgezet bij Covent Garden. Hier is de Bavocantorij opgesplitst. Een deel is gaan shoppen, andere zijn naar dé plekken van Londen geweest, de Big Ben, de Londen Eye en Buckingham Palace. Corinne en Geanne zijn naar de Harry Potter shop geweest en Dave heeft het grootste glazen gebouw van west Europa bekeken. Om twee uur waren we allemaal terug bij de bus om door Marco naar Chelmford gebracht te worden. We werden daar hartelijk ontvangen maar, we waren wel wat laat. Na de loop repetitie en de zang repetitie stond er thee en koekjes voor ons klaar. Bij het binnenkomen van de kathedraal zagen we dat er helaas niet veel publiek was. We hadden een publiek van vijf mensen. Waaronder onze die hard fans, ouders van Lynn én Till. We hebben een mooie Evensong verzorgd ondanks weinig publiek. De solisten van vanavond hebben mooi gezongen! Nu op naar het hostel van Marco zit na vandaag bijna over zijn uren heen. In het hostel staat als het goed is een heerlijk avondmaal op ons te wachten. Vanavond vroeg naar bed want morgen zingen we de hoogmis in Chelmsford.