Cambridge - Reisverslag uit Cheshunt, Verenigd Koninkrijk van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Cambridge - Reisverslag uit Cheshunt, Verenigd Koninkrijk van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Cambridge

Door: Geanne en Vera

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

26 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Cheshunt

Vrijdag, de dag van een mooi lunch concert, een gesloten King’s college, shoppen en bewonderen van Cambridge.
Helaas vertrokken we vrijdagochtend met een vertraging van 7 minuten. We zijn door touringcarchauffeur Marco naar Cambridge gebracht. Na een repetitie van ongeveer anderhalf uur zijn we nog even kort Cambridge in gegaan. Helaas waren we net te laat voor het Kings college. Dit was helaas gesloten en dat bleef het ook de hele dag. Om tien over een begon het lunch concert en was ongeveer 50 minuten later afgelopen. Wij, als zangers, waren tevreden de dirigente en de coach vonden het ook een goed begin van de tournee. Daarna was het tijd voor ontspanning in de vorm van shoppen en de bewondering van Cambridge.
Om vijf uur zijn we naar de repetitie geweest van het St. Johns. De dirigent heet ons van harte welkom. Na de repetitie kiezen we een nieuwe plek en luisteren we naar de Evensong. Als klap op de vuurpijl van deze geslaagde dag zijn we met z’n alle uiteten geweest bij de “Proper Hamburger”. Veel gezelligheid en lekker gegeten. Op de weg terug heeft onze tourleider ons nog eens duidelijk gewezen op het feit dat we 7 minuten te laat vertrokken waren. Vol goede hoop spreekt hij uit dat we morgen op tijd kunnen vertrekken. Eenmaal weer terug in het hostel nog een klein dansfeestje op de verdieping van de jonge jongens en meiden en daarna lekker slapen!