Bericht vanuit Legoland! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Bericht vanuit Legoland! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Bericht vanuit Legoland!

Door: Annemarie, Sanne, Manon und Carel

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

26 April 2013 | Nederland, Haarlem

Lieve thuisblijvers,

Gisterochtend zijn we door een grote groep ouders uitgezwaaid. Dat was erg leuk.
Alle tourneegangers en begeleiders waren heel enthousiast en hadden er veel zin in.
De eerste stop was in Venlo. Alle kinderen konden even plassen,hè hè. Natuurlijk hadden we ballen en springtouwen meegenomen. Even lekker spelen !
Na de eerste stop deden we de eerste film aan. Helaas werkte het geluid niet.... Dat viel tegen... Toch vermaakte iedereen zich heel goed in de bus.
Ook werd er flink gesnoept.
De buschauffeur reed prima en bracht ons veilig naar Ulm. Ook bij de tweede stop even lekker de bus uit...pffff.
Door de files kwamen we pas tegen 19.30 uur aan in Ulm. Een compliment van de leiding voor alle kinderen: wat hebben ze de lange busreis goed volgehouden !
Bij aankomst op het plein in Ulm stonden alle gastouders ons al op te wachten. En wat een heerlijk weertje !! Zo gezellig !
Het verdelen onder de gastgezinnen verliep prima. Heel vriendelijk werden onze kinderen ontvangen.
Nadat kinderen met de gastgezinnen waren meegegaan, ging de leiding een hapje eten.
Daarna zo snel mogelijk slapen..... Het was een lange dag.

Vanmorgen was iedereen alweer vroeg in de Musikschule voor de repetitie.
Deze verliep prima.
Daarna de bus in op weg naar Legoland!!! Wat hebben ze hier naar uitgekeken.
Op dit moment is iedereen, in groepjes of tweetallen, in het park. Er zijn heel leuke en spannende attracties !
Wij, de begeleiding, zitten op een terrasje bij alle rugtassen, jassen en spullen van de kinderen. Dat is voor andere toeristen al een attractie op zich...haha.
Zometeen komt iedereen naar ons toe om gezellig met elkaar te lunchen.
Na de lunch ging iedereen weer op pad en zelfs wij hebben ons over laten halen om in een attractie te gaan. Ondanks dat wij heel zenuwachtig waren voor wat ons te wachten stond was het super leuk, drijfnat kwamen wij er uit en zelfs carel is in een achtbaan geweest.

Om 15.45 uur was iedereen weer op de verzamelplaats en na een overheerlijk ijsjes gingen wij weer op weg naar Ulm, helaas deed de Tom Tom het van de chauffeur het niet meer zodat wij nog wat van de omgeving te zien kregen......

Aangekomen stonden alle gastouders ons weer op te wachten. Iedereen ging zijn weg en morgen gaat het voor iedereen een gezellige dag worden want de gastouders gaan met de kinderen op pad en wij zijn reuze benieuwd naar hun verhalen.

Tot morgen.
Veel groetjes ,
Sanne, Manon, Carel, Annemarie

• 27 April 2013 - 10:33

Carole Melenhorst:

Zo te zien en lezen is het een superleuk tournee! Nog veel plezier vandaag en morgen lekker uitrusten in de bus.

Carole en Jef Melenhorst

• 27 April 2013 - 11:22

Anda Van Stegeren:

Ha allemaal, dank voor het leuke verslag. Heerlijk dat jullie zo n leuke dag hadden in Legoland en dat iedereen incl de leiding in de attracties is geweest, haha...
    Veel succes met jullie prachtige concert programma. Ik weet zeker dat het publiek zal genieten! Groet, Anda

• 27 April 2013 - 15:45

Saskia:

Lieve allemaal, wat fijn dat het zo goed gaat en dat jullie lekker genieten! Het is weer erg leuk om zo'n verslag als dit te lezen! Morgen alweer terug naar huis. Fijne dag nog vandaag!!!

Groetjes Saskia

• 28 April 2013 - 07:57

Densi:

Goede morgen en goede zondag allemaal.. Nu nog zingen en dan weer Naar de bus.. Goede reis Naar huis en genieten van de reis. Tot van avond. Groetjes Densi (knuffel voor Chris).