Het aftellen is begonnen..... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen..... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Koorschool St. Bavo Haarlem - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.....

Door: Anna en Tess

Blijf op de hoogte en volg Koorschool St. Bavo

06 Juni 2011 | Duitsland, Berlijn

Het is vandaag maandag 6 juni en dat betekent: nog 3 dagen te gaan en dan gaan we eindelijk naar Berlijn. Het is al te merken, iedereen is een beetje zenuwachtig, er hebben zelfs al kinderen hun koffer ingepakt…..Ook hebben wij op school heel veel over Berlijn en het War Requiem geleerd want we hebben al: 2 gedichten geschreven, 2 geschiedenislessen en 2 aardrijkskundelessen gehad, en ook hebben Fons en Sanne ons over de muzikale geschiedenis van het War Requiem verteld. Het wordt zeker een topreis na al deze voorbereidingen. We hebben natuurlijk ook de sponsorloop gehad en daar hebben we meer dan €2500,- opgehaald!!! Een deel van deze opbrengst gaan we in Berlijn gebruiken. Ook we hebben natuurlijk al de indeling van de hotelkamers gemaakt dat was heel spannend. Afgelopen donderdag hebben we onze reisbescheiden gekregen!
Niet vergeten je labels aan je koffer en rugzak te hangen.
We gaan jullie allemaal goed op de hoogte houden over deze concert reis.
Groetjes Anna & Tess(groep 8)

• 06 Juni 2011 - 22:24

Juf Marieke:

Wat een leuk verhaal! Ik moet mijn tas nog helemaal inpakken maar ik vind het net zo spannend als jullie! (Of misschien nog wel spannender..;-)) tot donderdag!

• 08 Juni 2011 - 07:00

Sanne:

Jahoeoe meiden! Nog een nachtje....